tel: zobacz oddziały sprzedaży| sklep@hitbiuro.pl | Pn. - Pt. 08.00 - 16.00

REGULAMIN SKLEPU HITBIURO

(ADRES SKLEPU WWW.HITBIURO.PL)

Postanowienia Regulaminu Sklepu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z przepisami prawa, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep hitbiuro.pl (dalej SKLEP) prowadzony jest przez Kompania Biurowa Sp. z o.o. z siedzibą ul. Karczunkowska 19, 02-871 Warszawa, NIP: 813-367-53-85, REGON: 180915406, adres e-mial: sklep@hitbiuro.pl, nr telefonu 22 644 11 04 (dalej USŁUGODAWCA).

W przypadku kontaktu telefonicznego, koszty połączenia są zgodne z posiadaną taryfą, nie są jednak wyższe niż zwykłe koszty za wykonanie połączenia.

1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, chyba że dane postanowienie Regulaminu stanowi inaczej i jest skierowane wyłącznie do konsumentów albo do przedsiębiorców. Niniejszy Regulamin ma zastosowanie zarówno do Usług elektronicznych świadczonych przez Usługodawcę jak i Umów Sprzedaży Produktów zawieranych przez Sprzedawców.

1.3. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie sklepu internetowego po linkiem www.hitbiuro.pl/polityka_prywatnosci.

1.4. Definicje:

1.4.1. DZIEŃ ROBOCZY – od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.4.2. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie umożliwiający utworzenie Konta.

1.4.3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

1.4.4. KLIENT – (a) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (b) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.

1.4.5. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).

1.4.6. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

1.4.7. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie.

1.4.8. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

1.4.9. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu

1.4.10. SKLEP -
sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.hitbiuro.pl.

1.4.11. SPRZEDAWCA – w zależności od regionu dostawy jeden z poniższych podmiotów współpracujacych z Usługodawcą:

a) Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

b) Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

c) Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

d) PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04


e) Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12


Konkretny sprzedawca jest zawsze wskazany w toku zawierania Umowy sprzedaży, po podaniu informacji o miejscowości dostawy zamawianych towarów a także w potwierdzeniu zawarcia Umowy sprzedaży przesyłanej na trwałym nośniku.


1.4.12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu/ów zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.

1.4.13. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu

1.4.14. USŁUGOBIORCA – (1) osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.

1.4.15. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)

1.4.16. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

2.1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.

2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu przez Usługobiorcę Formularza Rejestracji. Do utworzenia Konta wymagane jest utworzenie loginu (adres e-mail) oraz hasła.

Hasło należy ustanowić wedlug zasad opisanych przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

https://techinfo.uodo.gov.pl/hasla-praktyczne-wskazowki-czy-naprawde-trzeba-zmienic-haslo-co-30-dni/

2.1.1.1. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@hitbiuro.pl lub też pisemnie na adres: Kompania Biurowa Sp. z o.o. ul. Karczunkowska 19, 02-871 Warszawa. Zamówienie w Sklepie można realizować także bez zakładania Konta. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi Konta dochodzi w momencie zarejestrowania i aktywacji konta.

2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie.

2.1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta oraz składania zamówienia– z chwilą utworzenia Konta lub złożenia zamówienia Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.

2.1.3.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony, w oparciu o udzieloną zgodę. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@hitbiuro.pl.

2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 17.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 10.0 i wyższej, Opera w wersji 12.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 23.0. i wyższej, Safari w wersji 5.0 i wyższej, Microsoft Edge w wersji 25.10586.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.



2.3. Tryb postępowania reklamacyjnego w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną:

2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 Regulaminu) Usługobiorca może składać na przykład:

2.4.2. pisemnie na adres:
ul. Karczunkowska 19, 02-871 Warszawa

2.4.3. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@hitbiuro.pl;

2.4.4. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości; (2) żądania Usługobiorcy; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

2.4.5. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Odpowiedź na reklamację Usługodawca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

2.4.6. Reklamacje związane z realizacją Umowy sprzedaży rozpatruje Sprzedawca będący stroną danej Umowy sprzedaży.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, przed wyrażeniem przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień

3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu. Możliwość złożenia zamówienia nie jest uzależniona od dysponowania Kontem w Sklepie. W przypadku Klienta dysponującego Kontem informacja o złożonych zamówieniach zostanie uwidoczniona na Koncie.


3.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

3.3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia

3.3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 2.1.2 Regulaminu.

3.3.2. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie zaznaczenia przez Klienta przycisku ‘Zamawiam i płacę’. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży.


3.4. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

4.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

4.1.2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy. (Nr rachunku:
95102014620000790203603107). Wysyłka Produktu/ów po zaksięgowaniu środków finansowych na naszym rachunku bankowym. W ciągu 14 dni (lub krócej jeżeli podano na karcie konkretnego produktu).

4.1.3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą rozliczane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayU w tym przypadku wysyłka nastąpi w ciągu 14 dni od dokonania płatności (lub krócej jeżeli podano na karcie konkretnego produktu).


4.2. Termin płatności: 2 dni

4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach sklepu www.hitbiuro.pl w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

5.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

5.2.1. Przesyłka kurierska DPD, Przesyłka INPOST, Paczkomaty INPOST

5.3. Termin dostawy Produktu/ów do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

5.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektronicznych lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

6. REKLAMACJA PRODUKTU

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie sklepu hitbiuro.pl w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta :

6.3.1. w formie pisemnej na adres jednego z wymienionych niżej Sprzedawców, który realizował zamówienie, lub
w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na jego adres e-mail:

Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04


Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12


6.4. W opisie reklamacji Klient powinien zawirzeć: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5.
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres Sprzedawcy, który realizował zamówienie:


Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04



Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12

W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

8.1.1. pisemnie na adres Sprzedawcy który realizował dane zamówienie:

Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04

Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12

8.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail sprzedawcy który realizował dane zamówienie:

Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04


Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12


8.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy lub poniżej (na końcu Regulaminu). Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.

8.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

8.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;

8.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

8.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres sprzedawcy, który realizował dane zamówienie:

Comp-Office, ul. Karola Szajnochy 2, 85-738 Bydgoszcz NIP: 554-122-42-51, REGON: 091342110, e-mail: lswiat@biurobazar.pl, tel: +48 667 354 455

Biuro Serwis Wszystko dla Biura, ul. ks. J. Warszawskiego 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 6222361049, REGON: 250994550, e-mail: biuro@biuro-ostrow.com.pl, tel: 62 592 04 47

Materiały biurowe DAXER, ul. Truskawiecka 1, 60-478 Poznań, NIP: 9720221449, REGON: 634579147, e-mail: biuro@daxer.com.pl, tel: 61 886 48 91

PARTNER PAPES Sp. z o.o., ul. Wagonowa 28a, 53-609 Wrocław, NIP: 6912050290, REGON: 390692501, e-mail: papes@partnerpapes.pl, tel: 71 354 78 04


Przedsiębiorstwo Handlowe "EKO", ul. Malborska 53, 82-300 Elbląg, NIP: 5780013586, REGON: 170171221, e-mail: zamowienia@eko.elblag.pl, tel: 55 232 84 12


8.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

8.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:

8.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

8.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

8.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

8.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

8.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

9.1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.

9.2. Sąd właściwy do rozstrzygania sporów: sąd siedziby Sprzedawcy.


Przykładowy wzór Formularza odstąpienia:

Wzór formularza odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.

Copyright © 2020 Hitbiuro realizacja Inventcom